הבת שלי בת 7 שבועות אוכלת בבקבוק של הגן , מתלבטת אם להחליף לה מפטמה 0 לפטמה 1.. אוכלת די לאט ובקושי מסיימת בקבוק של 90 מ״ל מתי החלפתם? זה ממש הבדל?