מה לעשות כדי שיצא יותר חלב בשאיבה?

מה אתן עושות כדי שיצא לכן הרבה חלב בשאיבה? אני שואבת 20 דקות ויוצא לי 10 מל בלחץ.
💬6 תגובות👍1 לייקים

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 12:34
תבדקי אולי העוצמות והמהירות לא מתאימים לך תנסי מהירות נמוכה יותר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 14:08
תשאבי כל שלוש שעות בול, אל תוותרי גם אם לא יוצא הרבה. תבדקי איזה משאבה יש לך ואם הפטמה מתאימה לשלך .
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 14:29
תשני עוצמות ומהירות ותשאבי בתדירות גבוהה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 14:30
ותבדקי תוך כדי אם יוצא לך בכלל אולי הפטמה או משהו לא מתאימה או שאת לא מחברת טוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:53
יש לי משאבה של ביאמבה ואני באמת מרגישה שהיא לא מתאימה לי. כי היא די חלשה ולא מתאימה לי מבחינת הפטמות. יש משאבה אחרת שאצן יכוחות להמליץ שבאמת עושה את העבודה גמו שצריך?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:02
לי יש של מונה היא מעולה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך