הפסקתי בשבוע 18 בערך כי הייתי בהריון בסיכון עם תאומים בפעם השניה לא הפסקתי הנקתי 3 את התאומים ואת הקטנה
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 12:09
כן. הילדה שלי בת שנה וארבע ואני עכשיו בהריון שני ועדיין מניקה אותה
אחרי שהרופאה אמרה לי שזה לא טוב ויכול לגרום לדימום והרחם מתכווץ אז אני עכשיו מנסה להפסיק להניק
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 12:11
אני לא מפסיקה להניק בהריונות.
בהריון השני הנקתי את הגדולה ואחרי הלידה הנקתי את שניהם. הגדולה הפסיקה בגיל 3.10 באמצע ההריון השלישי. האמצעי עדיין יונק, עכשיו בן 3.8 והקטן בן 1.3