משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 06:28
אמהות בגובה 1.50 ורזות במיוחד במותניים ואגן ..איזה מנשא אתן משתמשות? בייביביורן הכי מהודק שיש עדיין רופף עליי..ניסיתי בד גם לא עבד..לבעלי כן יושב הבביבי ביורן טוב כי הוא רחב וגבוה, אבל אני חייבת וכבר מיואשת! מרגישה ששום דבר לא מתאים ולא רוצה לקנות יקר רק כי זה מותג..אודה להמלצות ממישהי במידות שלי שחיפשה גם
💬0 תגובות