מרגישה שכבר לא אוהבת את בעלי בגלל קשיים כלכליים

קשה לי.. מרגישה שכבר לא אוהבת את בעלי. כלכלית המצב כבר תקופה לא טוב , עברנו חזרה לגור אצל ההורים שלי- עבד הרוויח 7 אלף- עכשיו פוטר מהעבודה . מרגישה שכבר שנים שום דבר לא מתקדם כלכלית ואישית וזה הופך את התקשורת היום יומית שלנו לסבל . הבן אדם לא נעים , שלילי , מתלונן על כל דבר כל הדברים הפכו למשיכה שלי אליו להגיע לאפס . איך בעל ואבא עם ילד לא תופס את עצמו בידיים ומבין שצריך לכלכל כמו שצריך
💬2 תגובות👍1 לייקים

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 20:52
ניסיתם טיפול זוגי?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 22:19
למה את מצפה שהכסף יגיע רק ממנו? אנחנו ב2027 את יכולה גם להתקדם בקריירה ולכל את המשפחה... אתם צוות הוא לא עובד אצלך. שיעשה דברים בבית וקחיצאת זה על עצמך ( בהנחה שאת לא בהיריון)