משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 20:45
קשה לי.. מרגישה שכבר לא אוהבת את בעלי.
כלכלית המצב כבר תקופה לא טוב , עברנו חזרה לגור אצל ההורים שלי- עבד הרוויח 7 אלף- עכשיו פוטר מהעבודה .
מרגישה שכבר שנים שום דבר לא מתקדם כלכלית ואישית וזה הופך את התקשורת היום יומית שלנו לסבל . הבן אדם לא נעים , שלילי , מתלונן על כל דבר
כל הדברים הפכו למשיכה שלי אליו להגיע לאפס . איך בעל ואבא עם ילד לא תופס את עצמו בידיים ומבין שצריך לכלכל כמו שצריך
💬2 תגובות👍1 לייקים