בן 9 חודשים בלי שיניים - האם יש מה לדאוג?

הבן שלי בן 9 חודשים ועדיין לא יצאו שיניים, החניכיים כן מאוד נפוחות אבל כבר תקופה מאוד ארוכה, יש כמו שני סימנים שנראים כמו התחלה של שיניים אבל דווקא באיזור של הניבים ולא מקדימה או למטה כמו שאני יודעת שאמור להיות, קרה למישהי? לדאוג ?
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 14:08
הכל בסדר זה יקרה כנראה בקרוב יש תינוקות שמקבלות בגיל שנה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך