בעלי לא מתפוצץ מאושר על ההריון - האם זה נורמלי?

נכנסתי להריון ראשון ברוך ה׳ דיי מהר אחרי החתונה ממש רצינו את זה ושנינו בגיל שזה לא מהיר מדיי וגיליתי על זה כשלא הייתי בבית , רציתי להפתיע אותו אבל לא הצלחתי לשמור בבטן אז התקשרתי לספר לו הוא היה שמח אבל הוא מאלה שלוקח להם זמן לעכל וכשהגעתי לבית באותו יום שמתי לו עדיין בקופסא את הבדיקה ופתק של ״היי אבא״ והוא הגיב שזה מרגש אבל לא הראה יותר מדיי נכון שהוא יודע וזה לא הפתעה אבל ציפיתי שיקפוץ עלי וישמח איתי ומאז היה לנו שבוע ממש מתוח ומלא ריבים כי אני נפגעתי שהוא לא מתפוצץ מאושר אבל הוא אומר שהוא מפחד לשמוח כי זה בהתחלה עדיין והוא מפחד שחס וחלילה נתאכזב אז הוא מתון והוא מתרגש פשוט לא יודע בהכרח להוציא את זה והוא עדיין מנסה לעכל ושיש לו כל מיני חששות כלכליות זה ממש טבעי הרגשות שלו אבל מרגיש לי שגם מה שאני הרגשתי בסדר סתם הרגשתי צורך לפרוק כי אף אחד לא יודע עדיין ואין לי את מי לשתף ואיתו אני לא בטוח כל כך ואני ממש מנסה אשמח לעידוד כי אני לא מפסיקה לבכות ואני מרגישה שזה יכול להזיק😥
💬19 תגובות

תגובות (19)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 12:03
ואיתו אני לא בטוב כל כך**
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 12:07
איפה אתם בשבת?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 12:12
קודם כל לבכות לא יזיק. להפך, משחרר. דבר שני, גברים פחות מתרגשים ומראים, ככה הם, אטומים. זה לא הוא, זה באג בתוכנה. גם בעלי, הוא רצה את הילדות אבל ההתרגשות לא הייתה גדולה מההריון, בלידה כשהחזיק אותן- שם קורה הקסם. אתמול דיברנו הוא שם יד על הבטן, משהו שבדכ לא עושה ואמרתי לו שאני לא אומרת לו שהיא בועטת כי יודעת שזה פחות מעניין אותו. כשהוא שם הוא כזה מחייך וזהו, ממשיך הלאה. הוא כן שמח, פשוט השלב הזה פחות מרגש אותם.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 12:42
תקשיבי לגברים לוקח זמן לעכל את זה. ברור שאת תחווי את זה פי 100 ממנו כי זה אצלך בגוף, הכל טוב זה עניין של זמן. נשמע שהוא מאוד התרגש הוא גם לחוץ שזה הכי הגיוני בעולם. את תהיי יותר מוצפת ממנו לאורך כל ההריון אל תשכחי זה אצלך בגוף זה מאוד נורמלי איך שאת מרגישה אבל זה לא שווה לריב תבחרי את המלחמות שלך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 12:59
אני נכנסתי להריון אחרי 4 פלוס שנים של טיפולים ובעלי הגיב בדיוק כמו בעלך בהתחלה באמת נפגעתי ואחר כך הבנתי שהם פשוט לא יודעים איך להוציא את זה את מאוד הורמונלית ולכן גם קשה לך לקבל את זה אבל באמת תשבו ברוגע ותסבירי לו איפה זה יושב לך וכו גם תגידי לו שאת הרבה יותר רגישה עכשיו אז שיקח את זה בחשבון
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 13:00
ובכי זה תמיד דבר טוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 13:00
לגברים לוקח זמן בעלי התחיל להתרגש כשיצא לי ממש הבטן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 13:21
האמת שאצלי זה היה הפוך בעלי ממש התרגש ואני הייתי קצת בחששות.. בגלל שלצערנו באמת יש כל כך הרבה סיפורים של הריונות שלא ממשיכים וכל כך פחדתי להתאכזב העדפתי בנתיים לחכות עם ההתרגשות😅 אמרתי לי מראש וזה באמת מה שקרה שרק אחרי שנעבור את השקיפות עורפית בשלום אהי ארגיש מספיק בטוחה כדי להתחיל לעכל את הדבר המטורף הזה🤩 ולגבי כל הריבים, המתח והבכי הייתי מקשרת אותם גם להורמונים😉 ולא ספציפית לבעלך

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות