משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 12:02
נכנסתי להריון ראשון ברוך ה׳ דיי מהר אחרי החתונה
ממש רצינו את זה ושנינו בגיל שזה לא מהיר מדיי
וגיליתי על זה כשלא הייתי בבית , רציתי להפתיע אותו אבל לא הצלחתי לשמור בבטן אז התקשרתי לספר לו
הוא היה שמח אבל הוא מאלה שלוקח להם זמן לעכל
וכשהגעתי לבית באותו יום שמתי לו עדיין בקופסא את הבדיקה ופתק של ״היי אבא״ והוא הגיב שזה מרגש אבל לא הראה יותר מדיי
נכון שהוא יודע וזה לא הפתעה אבל ציפיתי שיקפוץ עלי וישמח איתי
ומאז היה לנו שבוע ממש מתוח ומלא ריבים כי אני נפגעתי שהוא לא מתפוצץ מאושר
אבל הוא אומר שהוא מפחד לשמוח כי זה בהתחלה עדיין והוא מפחד שחס וחלילה נתאכזב אז הוא מתון והוא מתרגש פשוט לא יודע בהכרח להוציא את זה והוא עדיין מנסה לעכל
ושיש לו כל מיני חששות כלכליות
זה ממש טבעי הרגשות שלו
אבל מרגיש לי שגם מה שאני הרגשתי בסדר
סתם הרגשתי צורך לפרוק כי אף אחד לא יודע עדיין ואין לי את מי לשתף
ואיתו אני לא בטוח כל כך ואני ממש מנסה
אשמח לעידוד כי אני לא מפסיקה לבכות ואני מרגישה שזה יכול להזיק😥
💬19 תגובות