משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 11:23
היי לכולן ❤️
רוצה להתייעץ איתכן. יש לי ילד בן 4 שמתחילת השנה חווה קשיי התנהגות בגן. עם הזמן שמנו לב שיש ילד אחד שממש מוציא אותו מאיזון. גם הגננת אומרת שהשילוב ביניהם מאוד בעייתי, ושכששניהם יחד קשה לה לנהל את הסיטואציה.
אני ביקשתי מהבן שלי אינספור פעמים להתרחק ממנו, לא לשחק איתו ולא להיגרר אחריו. גם מהגננת ביקשתי שוב ושוב להפריד ביניהם ככל האפשר, אבל בפועל זה לא ממש מצליח.
מה שהכי בולט הוא שבימים שהילד הזה לא מגיע לגן, הבן שלי עובר יום רגוע, משתף פעולה ומתנהג הרבה יותר טוב. לעומת זאת, כשהם יחד הוא לא רק מאבד את האיזון, אלא גם מחקה הרבה מההתנהגויות השליליות של אותו ילד, וזה מאוד מטריד אותי.
הבעיה היא שהוא ממשיך עוד שנה באותו גן, והמחשבה שהם ימשיכו להיות יחד מאוד מלחיצה אותי. אני חוששת שההשפעה הזו רק תימשך אם לא יימצא פתרון.
מישהי חוותה מצב דומה? מה עשיתן? האם הצלחתן לשנות את הדינמיקה ביניהם או שיש משהו נוסף שאפשר לעשות? אשמח לשמוע מניסיון שלכן. 🙏🏻💙
💬1 תגובות