בעלי דחה את החיבוק שלי בבוקר – האם אני מגזימה?

תגידו לי אם אני מגזימה קמנו בבוקר. באתי להביא לבעלי חיבוק כולי מתלהבת והוא עוצר אותי אומר לי תכף לא עכשיו אמאלה איך נפגעתי 😞 כמובן שכבר ממש לא בא לי את החיבוק שלו ולא מצפה
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 11:10
באמת פוגע מבינה אותך♥️ תגידי לו בערב כשזה ירד לך קצת שנפגעת מזה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 11:21
כבר השלמנו 😌
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 11:48
אלופים חח איזה מהירות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 15:40
אסור לשפוט.