משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 10:11
לפני השאלה .
התחיל בזה שגדלתי במשפחה שידעה טוב מאוד איך להוריד לנו תביטחון ואיך לתת לנו הרגשה של חוסר הערכה.
אני לא רוצה להיות כזאת לילדים שלי ( יש לי 2)
בנתיים מגדלת אותם יפה אבל מרגישה שאולי יש דברים שאני מפספסת בשביל להעלות להם את הביטחון.
אני לא רוצה שהם יהיו מאוכזבים ממני שיגדלו שלא נתנתי להם תביטיון העצמי שזקוקים לו.
הגדולה שלי תעלה לכיתה א לכן הנושא חשוב לי אפילו יותר
💬3 תגובות