השם רואי לבנות - חריג מדי או מיוחד?

אני ממש אוהבת את השם "שם רואי" אבל מתלבטת כי זה לא שם רגיל וקצת קשה לגלגל אותו על הלשון אבל ממש מרגישה מחוברת לשם הזה מה אומרות
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 10:30
לבת שלי קראתי נסלי, כי התחברתי מאוד למשמעות.. בהתחלה היה לי קצת מוזר לומר את השם, אבל עם הזמן התרגלתי והשם ממש תפור עליה והכי טבעי..