חוברת לפיטוצין ואפידורל בלי התקדמות בפתיחה - מה עושים?

בוקר טוב , מחוברת לפיטוצין ואפידורל משעה 12 בלילה בערך ועדיין נישארתי אם אותה פתיחה שהגעתי איתה וכמעט אותה מחיקה .. מה אפשר לעשות מתוסכלת גם האפידורל משפיע לי בצד אחד בצד השני מתחיל לי כאב ואפ מ2 וחצי זה ככה מה יהיה עד עשר לא באלי להיות כאובה אוף מה עושים????
💬11 תגובות

תגובות (11)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 03:36
זה מה שהיה לי עם האפידורל הוא השםיע לי רק על רגל אחת והרגשתי את הכל ממליצה לך מאוד גז צחוק עזר לי מאוד !!!!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 03:43
אמרו לי שאפשר לשכב על הרגל שפחות משפיע ואז החומר יזרום לשם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 03:44
אגב לי פקעו את המים בפתיחה 4 בערך וזה זירז מאד,אפשר גם לעשות סטריפינג
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 03:50
וואי גם אצלי עבד רק על חצי גוף בשתי הלידות!! תבקשי לפקוע את המים ומהמיילדת תרגילים לקדם כשאת בישיבה על המיטה. יש מלא מה לעשות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 03:51
ובידיים מלאות אהובה!! לידה זה דבר לא צפוי אבל בסוף הם יוצאים ושוכחים מהכל💜
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 04:09
השאלה אם מעלים לך מינון בפיטוצין? לפעמים צריך להזכיר להם ממליצה לך גם על המיטה להסתובב להרים את ראש המיטה ולעשות תנועות כמו עמידת 6 וללכת אחורה קדימה עם הגוף אם את מסוגלת לזוז
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 06:24
ילדתי לפני שבוע בול עם תנאים דומים! על פתיחה 2 ומחיקה 80 אחוז מ3.5 כל העסק נתקע תבררי אם יש תנאים ל : פקיעת מים הגברת הפיטוצין בהדרגה ושעה מנוחה! שישנים הגוף מפריש אוקסיטוצין לרוגע. שמתי את הראש שעה קמתי לפתיחה 9 ותוך 10 דקות הלידה התחילה שיהיה מלא בהצלחה תהני מהחוויה, זה עובר מהר מבטיחה לך! 🤍
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 06:42
יפות שלי תודה על היחס והתגובות, ילדתי בשעה טובה ❤️

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות