משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 03:25
בוקר טוב , מחוברת לפיטוצין ואפידורל משעה 12 בלילה בערך ועדיין נישארתי אם אותה פתיחה שהגעתי איתה וכמעט אותה מחיקה .. מה אפשר לעשות מתוסכלת גם האפידורל משפיע לי בצד אחד בצד השני מתחיל לי כאב ואפ מ2 וחצי זה ככה מה יהיה עד עשר לא באלי להיות כאובה אוף מה עושים????
💬11 תגובות