משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 23:17
היי אשמח להתייעצות ממי שערה
אני בהריון בשבוע 13+5
אני עם חום 38 מרגישה בחילות (לקחתי אקמול ואז שניה אחריי עלה לי רפלקס הקאה והקאתי)
מתקשה להירדם ועם קצת כאב ראש
אתם חושבות שזה בסדר לחכות עם זה לבוקר להיבדק?
💬2 תגובות