שבוע 30 ולא מרגישה בעיטות חזקות – האם זה תקין?

מתקרבת לשבוע 30 כן חווה תנועות עובר אבל לא ממש כמו שבנות מתארות בעיטות וממש תזוזות תוהה לעצמי אם זה תקין זה מעיד משהו על העובר? כל שבוע מצפה שארגיש יותר ולא ככ מרגישה… אמרו לי שזה שהוא גם במנח עכוז פחות מרגישים אותו
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 23:17
כל עוד את מרגישה אז הכל בסדר תנועות חזקות או חלשות לא כל כך רלוונטי העיקר שתרגישי. ואם את חוששת או מודאגת את יכולה לנסוע לקופת חולים לבקש אולטראסאונד עקב ״הפחתת״ תנועות ותראי שהכל בסדר