סטריפינג בשבוע 39 בשיבא - האם יסכימו לעשות?

סטריפינג בשבוע 39. שיבא יעשו אם אבקש? מגיעה מהדרום וחוששת שלא יעשו לי
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 22:09
הם עושים בטח אבל כבר מכינה אותך שזה כואב ברמות ואותי גם לא קידם עדיף לתת לגוף לעשות את שלו בזמן שלו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 22:32
הבנתי שחייב שיהיה לך פתיחה לפחות של 1 ומעלה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

היי בנות. אני עכשיו החופשה בחול. חמותי אתמול התקשרה ושאלה מה נתתי לבן שלי לאכול. אז עניתי לה שבעיקר חלבי כי אני לא מסכימה לו לאכול החול עוף ובשר מבחינת כשרות. ברור לי שגם חלבי במסעדות. זה לא כשר אבל מבחינתי זה לא כמו לאכול בשר אן עוף וכדומה. בכל מקרה שמעתי שהטון שלה השתנה. היום בדקתי בטלפון של בעלי אם קיבלנוהודעה מחברת הטיסה. וראיתי נודעה ממנה שהיא כתבה לבעלי שרני לא בסדר שאני לא מביאה לילד בשר. הוא והמשפחה שלו לא מאמינים בכלל בדת וחי יש עדיין איזושהי אמונה מהבית גם אן לא שומרת כראוי . איך הייתן מגיבות במקומי? מרגישה שהיא כל הזמן מתערבת בחינוך שלי ובהחלטות שאני צריכה לקבל. יש לציין שאני הכי מכבדת אותה העולם ועוזרת לה מלא ותמיד מארחת אותה ואת בעלה בכבוד וגם היא עוזרת לנו הרבה עם הילד. ועדיין מרגישה נורא שהיא מדברת עליי מאחורי הגב. לא טוב משהו לא צריך לדבר מאחורי הגב. זה קצת מקומם אותח
💬8 תגובות👍1 לייקים