בנות תענו בכנות
הייתן נותנות לבן זוג שלכם כל שבוע לצאת לבר עם חברים שלו ?
💬11 תגובות
תגובות (11)
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 18:43
תלוי במי החברים, כמה חברים ומה הסטטוס שלהם ומאיפה, כמה זמן כל יציאה, האם הפרגון הדדי, איך הוא חוזר … תלוי במלא גורמים
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 18:43
השאלה שלך שגויה מהבסיס
מזה נותנות? הוא הבן שלך? הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה
מפריע לי? זה משהו אחר זאת גישה אחרת
ואם מפריע לך את צריכה לדבר איתו על זה, ולא לכפות עליו, תביני אותו הוא ינסה להבין אותך
תבואי אליו ברע הוא יעשה לך דווקא
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 18:56
קצת מוגזם כל השבוע
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 18:56
בן זוג או בעל? אני אישית לא וזה הדדי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 19:11
אנחנו לא נשואים אבל יש לנו ילד
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 19:11
אבל זה נקרא בעל לכל דבר 😅
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 19:17
לא ולא משנה עם זה בר גברים של כדורגל או של זקנים או לא יודעת מה לא כי לא
פעם פעמיים בחודש זורמת אבל כל שבוע לאאא
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 19:59
מאוד תלוי אבל אם הוא הולך אז שאני גם יצא באותו ובתנאי שיש לנו יום קבוע שאנחנו יוצאים ביחד שזה לא יהיה על חשבונינו