רזרבה שחלתית נמוכה אחרי הוצאת התקן מירנה – מישהי עברה את זה?

פוסט פריקה לפני 4 חודשים הוצאתי התקן מירנה מאז אני מנסה להיכנס להריון ללא הצלחה בחודש האחרון הרופא שלח אותי מספר פעמים לבדיקות דם ומסתבר שיש לי רזרבה שחלתית נמוכה מאוד מאוד (ערך חריג) בהתחלה הוא התקשה להאמין לאור העובדה שהרתי פעמיים באופן ספונטני וחזרנו שוב על הבדיקה אבל התוצאות לא השתנו לצערי ממש נכנסתי מזה לדיכאון כרגע אני מחכה לתור לרופא פוריות בתקווה שיוך קצת אור אשמח אם מישהי שעברה משהו דומה תוכל לשתף אותי
💬1 תגובות👍1 לייקים

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 18:08
לי יש גם אנדומטריוזיס וגם רזרבה שחלתית נמוכה מאוד 0.71 ונקלטתי בלי טיפולים ובאופן טבעי כמובן בעזרת תפילות