משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 16:17
התייעצות.
אני התחלתי לחשוב על ללמוד מקצוע רציני וממש מתלבטת.
אני בת 30 הריון רביעי, ובא לי ללמוד פסיכולוגיה התפתחותית.
רוצה מאוד להיות מאבחנת.
זה מצריך הרבה מאוד לימודים.
נראה לכן מציאותי ללמוד תוך כדי הריונות, לידות וניהול בית שוטף?
אני מתכננת כן עוד הריון או 2 לפחות בשנים הבאות. לא רוצה לוותר על ילדים בגלל הלימודים.
מה אומרות?
אפשאי שניהם?
מציינת שאין לי שום דבר ביד חוץ מתעודת בגרות מלאה
💬6 תגובות