B12 נמוך בהריון: כמה היה לכן וטיפול בזריקות או כדורים?

מישהי שהיה לה b12 נמוך בהריון כמה היה לכם ואיזה טיפול קיבלתם זריקות/כדורים?
💬8 תגובות

תגובות (8)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 15:08
לא יודעת מספרים אבל היה נמוך קיבלתי זריקות פעם בשבוע ל4 שבועות ועכשיו לוקחת כדורים כי זה לא עלה מספיק
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 15:24
לי היה קיבלתי מלבד המולטי ויטמין גם תוסף של b12 מציצה מתחת ללשון בנתיים יש שיפור משמעותי מאז...
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 16:01
גם אני הייתי עם הכדורי מציצה אבל לדעתי האחות נתנה לי עוד משהו לקחת לפני וזה ממש הגביר את הספיגה אני לא הכי זוכרת מה זה היה..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 16:42
היה לי 280 בערך וקבלתי 2 זריקות בשבוע
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 16:42
לחודש