ראש ביצה לתינוק אחרי לידה - זה יעבור?

היי בנות ילדתי היום בשעה טובה בןןן ב''ה בריא ושלם ויש לו ראש ביצה תגידו זה יעבור?.אמרו לי שיש לי תעלה צרה וזה יעבור כמה ימים ... באמת זה נכון?
💬9 תגובות👍4 לייקים

תגובות (9)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 14:28
מזל טוב בשעה טובה❤️ כן זה מסתדר מהר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 14:31
המון מזל טוב זה מסתדר אל תדאגי כבר מחר את תיראי שינוי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 14:50
כן כמה ימים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 14:50
מזל טוב, החלמה מהירה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 14:58
מזל טוב, כן זה מסתדר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 15:48
מזל טוב בשעה טובה 🙏🏻
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 16:14
מזל טוב כן הראש מסתדר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 17:59
.

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות