משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 12:53
היי , עזרה מי שמבינה 🙏🏻
לא ידעתי שיש שעות מסןימןת בבתי חולים להערכות משקל . הייתי במעקב אצל טכנאי מכללית ובבדיקה האחרונה אמר לי להמשיך מעקב דרך בית חולים
הגעתי לבית חולים אמרו לי רק בבוקר הלכתי לבית חוליפ אחר אנרו אותו דבר
יש לי תינוקות אין לי אפשרות זמינות כל הזמן
אז כאילו רק פרטי נישארה לי אופציה ?
ניסיתי לקבןע תור מהקופה יש רחוק וגם בשביל הפניה צריך תור וזה רחוק
💬0 תגובות