כאילו תראי זה תלוי מצב , אם את יכולה לסחוב עוד קצת אז עדיף לתת לתינוק לצאת בזמן שלו , אבל אם את ממש מותשת שזה משפיע עלייך לרעה אז תלכי תעשי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 09:48
הייתי באותו מצב והעדפתי לחכות
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 09:56
כןן
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 10:12
כן
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 11:47
אני העדפתי לא לעשות בשתי הלידות הראשון ומשכתי
הריון ראשון ילדתי ב39+6
הריון שני ב40+6
אבל מהפחד מהכאב כי אפילו בדיקת פתיחה זה סיוט בשבילי אז אני לא הכי אובייקטיבית
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 15:15
לי עזר
עשיתי ב40+1
ילדתי ב40+3
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 20:19
אתמול הייתי פתיחה 2 מחיקה 50% עשו לי סטריפינג בנתיים כלום עבר כבר24 שעות עדין אין לי צירים סדירים ולא כלום אז מה שאני באה להגיד זה שלא אנחנו קובעים מתי ללדת אותם הם באים מתי שהם מחליטים מחר שבוע 40