משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 09:13
בנות שהיו שואבות איך הפסקתן?הרגשתן מצפון על זה שהפסקתן?
התינוקת שלי בת
שנה ושלוש.
אני רוצה להפסיק לשאוב כי אני רוצה עוד הריון בעזרת ה׳ בחודשים הקרובים וגם כי זה כבר צריכה רק שני בקבוקים ביום בד״כ בשנצ ובלילה.
אני נותנת לה
ביומיים האחרונים מטרנה לפני השנצ ומורידה שאיבה אחת ומרגישה מה זה חרא עם עצמי על כל בקבוק מטרנה שנותנת לה כשיש לי חלב עדיין. למה? למה מרגישה ככה? אהיה שלמה עם זה בסוף? ממש רע לי מצד שני אני מבינה שלא יכולה להמשיך לשאוב
עוד מלא זמן. גם החלב מתמעט לאט לאט כי פחות צריכה. משהי מזדהה עם התחושה הזאת?
💬0 תגובות