תינוקת בת 17 יום - כמה שכבות בגדים צריך להלביש?

תינוקת בת 17 יום אפשר להלביש רק שכבה אחת ארוכה דקה? אתמול הלכתי איתה עם העגלה לאסוף את הקטנה מהגן והיא פשוט הייתה מיםםםם עם 2 שכבות ארוכות
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 08:43
תורידי שכבה אני הלבשתי קצר מגיל שבוע אם היה קר תמיד הייתי סוחבת איתי שמיכה דקה ועוד בגד גוף ארוך שקל לשים יש תינוקות שההנחיה הזאת לא תקפה להן הבת שלי הייתה ככה מאז משנוולדה כשהייתה בת שבוע פגשתי יועצת הנקה שעד היום אני מודה לה שאמרה לי יותר מסוכן סכנת התייבשות וקצת קור גם ככה רותח בחוץ
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 09:10
לא שמים 2 שכבות בחום הזה!!!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 09:10
אחת ארוכה דקה וזהווו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 09:34
ברור שרק שכבה אחת דקה. ההנחיה היא שכבה אחת יותר ממך. אם את לובשת קצר וחם לך אין שום סיבה בעולם להלביש לה שתי שכבות. חימום יתר זה ממש מסוכן!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 10:25
תזהרי מחימום יתר❤️ שכבה אחת יותר ממך ואם יש מזגן בבית וקר אז רק אז אולי 2 שכבות בחוץ זה ממש יותר מדי