8 חודשים לאחר לידה יש לי בליטה בבטן התחתונה צד ימין עשיתי בדיקות לא רואים כלום , קרה לעוד מישהי ? אמרו חשד לבקע אבל שוב לא רואים באולטרסאונד הייתי גם אצל כירורג אמר שלא רואה כלום