בליטה בבטן התחתונה אחרי לידה - מישהי עברה את זה?

8 חודשים לאחר לידה יש לי בליטה בבטן התחתונה צד ימין עשיתי בדיקות לא רואים כלום , קרה לעוד מישהי ? אמרו חשד לבקע אבל שוב לא רואים באולטרסאונד הייתי גם אצל כירורג אמר שלא רואה כלום
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 08:44
יש לך ורידים ברגליים? יצא לך ורידים במהלך ההריון?