תינוקת בוכה ומתעצבנת תוך כדי בקבוק - ריפלוקס או בעיה בפטמה?

היי בנות בת 3 וחצי חודשים. התחילה להתעצבן תוך כדי בקבוק וחשבתי שהבעיה בפטמה, החלפתי לה לפטמה 1 של מאמ אבל זה מרגיש לי מוגזם, כל הפה שלה מתמלא בשניות והיא ממש נחנקת. כאילו הזרימה ממש מהירה. החזרתי לה ל0 אבל היא שוב מתעצבנת ובוכה תוך כדי הבקבוק... דיברתי עם רופא אמר יכול להיות ריפלוקס סמוי ונתן מרשם לאומפרזול אבל היא בכלל לא פולטת וגם זה לא תמיד. יכול להיות לה יום יומיים שתאכל בקבוקים מלאים והכל חלק ופתאום יום שלא תאכל לי טוב בכלל ותבכה ותתעצבן.. מרגיש לי לא טוב שאני משחקת עם הפטמות של הבקבוק כי כל פעם שהיא מתעצבנת אני מחליפה לה אבל לא יודעתתת אשמח לעזרהה אני כבר מיואשת
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 07:44
גם לי היה בעיה עם הפטמה של הבקבוק מצד אחד מספר 0 הרגיש לי כבר קטן ונהיה לו ואקום כזה ולא יצא טוב ומצד שני מספר 1 היה זורם מהר ונחנק. וגם שיחקתי וכמה ימים אבל לא עזר. פשוט העברתי לפטמה הגדולה יותר והייתי מאכילה בימים הראשונים כמעט בישיבה עד שיתרגל לזרם ואם היב נחנק קצת אז מוציאה ונותנת הפסקה דקה ככה ואז ממשיכה. לקח לו כמה ימים והתרגל. ככה גם היה שעברתי לפטמה 2. לוקח להם זמן להתרגל לזרימה החדשה שלי בן 3 וחצי חודשים עם פיטמה מספר 2. וגם אצלי יש לו ימים שאוכל הכול ויש ימים שכל ארוחה אוכל לי רק חצי ואז אוכל כל שעתיים ולא כל 3. אבל זה בסדר, זה ימי הסתגלות כאלה ואם זה נמשך רק כמה ימים זה תקין. פטמה 0 זה קטן מאוד לגיל שלה. לפחות פטמה 1 אם לא 2. תתחילי בפטמה 1 תנסי להאכיל כמעט בישבה ואל תבהלי אם היא נחנקת, פשוט תעזרי לה, תרימי אותה, תעצרי ואז תמשיכי, היא תלמד. ברגע שאנחנו נבהלות גם הם נבהלים.