משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 07:27
היי בנות
בת 3 וחצי חודשים.
התחילה להתעצבן תוך כדי בקבוק וחשבתי שהבעיה בפטמה, החלפתי לה לפטמה 1 של מאמ אבל זה מרגיש לי מוגזם, כל הפה שלה מתמלא בשניות והיא ממש נחנקת. כאילו הזרימה ממש מהירה. החזרתי לה ל0 אבל היא שוב מתעצבנת ובוכה תוך כדי הבקבוק...
דיברתי עם רופא אמר יכול להיות ריפלוקס סמוי ונתן מרשם לאומפרזול אבל היא בכלל לא פולטת וגם זה לא תמיד. יכול להיות לה יום יומיים שתאכל בקבוקים מלאים והכל חלק ופתאום יום שלא תאכל לי טוב בכלל ותבכה ותתעצבן..
מרגיש לי לא טוב שאני משחקת עם הפטמות של הבקבוק כי כל פעם שהיא מתעצבנת אני מחליפה לה אבל לא יודעתתת
אשמח לעזרהה אני כבר מיואשת
💬3 תגובות