באיזה חודש או שבוע כדאי לספר על ההריון למשפחה וחברים?

באיזה חודש/שבוע אתן ממליצות לספר למשפחה וחברים ?
💬13 תגובות👍2 לייקים

תגובות (13)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 06:17
רביעי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 06:21
משפחה אחרי שקיפות חברים אחרי סקירה סתם לסמן וי שברוך השם הכל תקין
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 06:32
לחמותי סיםרתי ראשונה לאמא שלי עוד לא יצא לי וכבר שבוע 13🫢 זה ממש לפי מה שנח לך ומרגיש לך נכון
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 06:42
15/16
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 06:45
כל אחת מה שמרגיש לה. מכירה כאלה שסיפרו בשבוע 6. אני אישית מספרת כשהבטן יוצאת, מאוחר.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 07:32
מתי שמתאים לך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 08:08
מספרת מתי שיוצא לי לקרובים שזאת חמתי וגיסות בהתחלה דודים וכו שיראו אותי חחח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 08:35
למשפחה סיפרנו אחרי דופק חברים חודש 4 ככה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות