משתמשת פורטי25 ביוני 2026 בשעה 04:33
יאוווו עשיתי בדיקה בפיפי של הבוקר ויצא פס חלש ברמה שבתצלום לא עובר , הבדיקה מאלי אקספרס
השאלה אם להאמין לזה???
אני 4 ימים לפני איחור , מחזור אחרון 1.6
ביוץ חיובי נבדק בבדיקות ביוץ ב12-13 לחודש
מה לעשותתתתת??? נראה לי מוקדם לבטא
לקנות עוד בדיקה יותר אמינה??? לחכות עם עוד בדיקה???
💬0 תגובות