פס חלש בבדיקת הריון 4 ימים לפני איחור - האם לסמוך על התוצאה?

יאוווו עשיתי בדיקה בפיפי של הבוקר ויצא פס חלש ברמה שבתצלום לא עובר , הבדיקה מאלי אקספרס השאלה אם להאמין לזה??? אני 4 ימים לפני איחור , מחזור אחרון 1.6 ביוץ חיובי נבדק בבדיקות ביוץ ב12-13 לחודש מה לעשותתתתת??? נראה לי מוקדם לבטא לקנות עוד בדיקה יותר אמינה??? לחכות עם עוד בדיקה???
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך