חיה אצל הורים בהריון עם בעל בזבזן – איך מתמודדים?

אני באמת לא יודעת מה לעשות. אני לא עובדת כרגע בגלל ההריון וצוואר מקוצר, גם כשהייתי עובדת כל הזמן הייתי נלחמת על השקל כי בעלי טיפוס בזבזן נורא וכבר חדלו כוחותיי, חתמנו משכנתא ועכשיו בכלל אין לי גרוש, החרדה הקיומית הזאת חונקת אותי. מעבר לזה אני חיה אצל ההורים שלי עפ הבעל ובהריון ויש לנו חדר בלבד!!!!!! בעלי מסרב בכל תוקף לצאת לשכירות וגם סירב כשהיה כסף בידיעה שלא נחזיק כי הוא יבזבז הכל אני כבר לא מסוגלת נפשית להשאר בבית של ההורים שלי, הקושי לעלות מדרגוץת, הקושי לחיות עם האחים, איפה אני אכניס פה פאקינג תינוק???? אני מתביישת בעצמי ולא מאמינה שאני נשואה בהריון וחיה עדיין פה. ככ רע לי נפשית ברמה שאני מתחרטת על הכל. אני שקלתי לצאת לעבוד נטו בשביל להשכיר לי דירה, אף אחד לא מקבל כי אני בחודש 6 אני נחנקת מכל כיוון באמת
💬14 תגובות

תגובות (14)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 21:47
נשמע שהוא צריך טיפול יש לזה שם של מחלה לבזבזן כרוני
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:18
הוא צריך ללכת דחוף לטיפול מזה לגור עם המשפחה את חייבת בית משלך במיוחד שמקימה משפחה תדברי איתו שהשבוע הוא הולך לטיפול וסטופ לביזבוזים האלה איזה ילדון עלק לא משכיר דירה כי רוצה לבזבז תכסף הזה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:20
לא הוא לא אמר דבר כזה הוא ההפך מבשל אותי עפ כמה שרוצה להשכיר ולצאת.. בפועל רק מבזבז אני קורסת נפשית באמת אני יושבת ובוכה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:21
אההההה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:22
אז הוא לא כזה ילדון אם ככה תראי אם הוא לא יודע להשתמש בכסף קחי תאחריות עלייך תצאי תשכירי דירה ותגבילי לו סכום לביזבוז לכל החודש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:23
תדברי איתו תעשי לו שיחה שזה מכניס אותך לדיכאון המצב ואת חייבת דירה משלך ולהקים בית בתוך משפחה זה לא אפשרי במיוחד לא עם חדר אחד ואת החלטת שתנהלי את הכסף את ואתם יוצאים לשכירות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:24
תחפשי דירה להשכרה זולה וטובה למגורים נוחים ופצצה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 22:26
עשיתי כבר שיחה, כל פעם אותו סרט.. ניסיתי לקחת אחריות על הכספים, ושוב סרט אני מרגישה במבוך בלי יציאה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות