משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 20:12
****הפלה*****
לצערי לעובר אין דופק ואני אמורה מחר ללכת למיון להפלה עם כדורים. מהבוקר יש לי דימום שמתחזק ובערב התחילו גם כאבי בטן שמתחזקים. עכשיו כבר ממש מתכווצת מכאבים
זה אומר שזה הפלה טבעית בעצם?
אני עדיין צריכה ללכת מחר למיון? או שעדיף לחכות עוד?
כמה זמן זה נמשך בד״כ עד שהרחם מנתקה?
אשמח ממש לכל מידע
💬22 תגובות