הפלה טבעית: דימום וכאבים - כמה זמן זה נמשך?

****הפלה***** לצערי לעובר אין דופק ואני אמורה מחר ללכת למיון להפלה עם כדורים. מהבוקר יש לי דימום שמתחזק ובערב התחילו גם כאבי בטן שמתחזקים. עכשיו כבר ממש מתכווצת מכאבים זה אומר שזה הפלה טבעית בעצם? אני עדיין צריכה ללכת מחר למיון? או שעדיף לחכות עוד? כמה זמן זה נמשך בד״כ עד שהרחם מנתקה? אשמח ממש לכל מידע
💬22 תגובות

תגובות (22)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 20:15
היי אני מצטערת לשמוע ואין לי תשובות עבורך רק רציתי להגיד שאני אותו מצב ואין דופק ואני כנראה אפנה לגרידה אלא אם יתחיל דימום. מאוד חוששת מהתהליך עם הכדורים. אפשר לשאול איזה שבוע את אמורה להיות כרגע? אני רוצה להגיד שאני מחזקת אותך ואיתך בהרגשה.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 20:18
מצטערת לשמוע, עברתי משהו דומה וגם בזמן שחיכיתי לגרידה כבר נפל טבעי. הלכתי למיון בגלל הדימום המסיבי והם עזרו לי להתנקות וחסכו לי את הגרידה. ממליצה לך לפנות למיוו אם הדימום מתחזק.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 20:24
אני עברתי הפלה טבעית לקראת שבוע 20 הדימום התחזק מאד אצלי והתחילו התכווצויות ממש כמו צירים ואז פשוט נפל זה נשמע דיי אותו תיאור אבל כמובן ללכת למיון
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 20:34
נשמע כמו הפלה 😔 אני עברתי הפלה עם כדור לקח לדימום שבועיים להפסיק
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 21:21
אני עשיתי גרידה זה יותר עדייף מצטערת שאת עוברת את זה בגרידה זה בהרדמה מלאה לא מרגישים כלום. לגבי החלמה לי לקח חודשיים של דימום אבל כל אחת והגוף שלה והחלמה לקח זמן עד שהכל חזר לקדמותו בהרגשה שלי בכל אופן כי אני מכירה את הגוף שלי

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות