לידת מים באסותא אשדוד - חוויה אמיתית מלידה במים

מעדכנת פה לטובת כולן ברוך ה אתמול (ח תמוז תשפו- 23/6/26) ילדתי באסותא אשדוד לידת מים חוויה מטורפת. כן אגיד שהכניסה למים היתה ב10 דקות האחרונות לפני הלידה ממש בשלב הלחיצות לוקח זמן עד שעולים לחדר לידה על שיש אישור רופא ללידת מים מוניטור תקין בלי עבר רפואי כזה או אחר בקיצורררר המון דברים וגם שהכל תקין לפחות רבע שעה למלא את המים.. ועדיין חוויה בלתי נשכחת !!! תודה לשליחות הנאמנות שהיו שם עבורי ותודה לבורא עולם מעל הכל!!!!
💬1 תגובות👍4 לייקים

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 18:57
מזל טוב ❤️