האם כדאי לעשות סקירת מערכות שלישית בהריון?

היי בנות אחרי סקירות מערכות מוקדמת ומאוחרת הכל תקין ברוך השם הייתן עושות סקירה שלישית? מניסיון שלכן כי הבנתי שזה לא מסובסד
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 16:47
אין עניין
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 17:03
אם הכל תקין אין סיבה לדעתי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 17:13
לא
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 17:55
אומנם זה היה בסקירה השנייה אבל גילו לתינוקת שלי מום בלב בסקירה השנייה שאם לא היו עולים עליו בהריון לא היו מבינים מה יש לה ואיך לטפל בה והיא יכלה חלילה... אם יש אפשרות עדיף לעשות גם סקירה שלישית כי יש דברים שלצערנו מתגלים מאוחר יותר ויכולים להציל חיים