מתנה לנשות צוות לסיום השנה: שובר קפה ומאפה מלנדוור – מספיק מכבד?

רציתי להתייעץ איתכן 😊 חשבתי לפנק את נשות הצוות במתנה קטנה לסיום השנה, כל אחת בשובר לקפה ומאפה של לנדוור. מתנה ממני הן חמש נשות צוות לכל הילדים שלי אז ייצא לי סבבה יחסית הסכום נראה לכן שזה מספיק מכבד ונחמד או שעדיף משהו אחר?
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 15:35
לדעתי מושלם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 15:59
מהמם המחשבה חשובה יותר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 16:09
חמוד ממש כל הכבוד על המחשבה!