משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 15:26
רציתי להתייעץ איתכן 😊
חשבתי לפנק את נשות הצוות במתנה קטנה לסיום השנה, כל אחת בשובר לקפה ומאפה של לנדוור. מתנה ממני הן חמש נשות צוות לכל הילדים שלי אז ייצא לי סבבה יחסית הסכום
נראה לכן שזה מספיק מכבד ונחמד או שעדיף משהו אחר?
💬3 תגובות