ילדים שנכנסים לגן עירייה בגיל 2.8 – האם זה בסדר?

אמהות לילדים שנכנסו לגן עיריה ב2.8 .. חושבות שזה גיל בסדר ? הם מסתדרים? אצלי הוא יכנס בע״ה לראשונה לגן עירייה, הוא בחינוך ביתי . אשמח ממש לשמוע אתכן ❤️פתאום מפחדת שזה קטן מידי אבל להשאיר בבית עד 3.8 זה גם לא אופציה לצערי וגם מארצה שתהיה לו כבר מסגרת 🙏🏻🙏🏻
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 19:53
תלוי מאוד בילד… הבת שלי עברה את זה מושלם בלי קשיים בכלל אבל היא היתה ממש ממש בוגרת לגילה תמיד קראנו לה מבוגרת לעומת זאת החברה שלה שהן נולדו באותו שבוע חוותה המון קשיים סביב הכניסה לגן וגם בהמשך השנה אבל עם תמיכה טובה בבית וגננת טובה ומכילה אני חושבת שזה אפשרי, הגננת שלנו היתה מעולה וממש ליוותה את האמא של הילדה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 19:55
שימי לב גם שהוא נכנס לטרום טרום אצלנו הגן היה טרום טרום וטרום ביחד אז הם היו עם ילדים בני חמש זה הבדל מטורף בגילאים יש גנים שהם נפרדים ממה שידוע לי, אז הייתי בודקת גם את זה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 19:57
לא כל הגנים ככה?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 19:59
לא יש גנים שזה ביחד ויש גנים שבנפרד זה משתנה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 19:59
ליד הבית שלי היה טרום בנפרד אבל הלכתי על הגן שזה היה ביחד כי הגננת שם היתה ממש ממש מקצועית וידועה ממש במעטפת שהיא נותנת לילדים וידעתי שזה מה שהייתי צריכה לבת שלי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 20:28
הקטנה שלי תכנס שנה הבאה בגיל הזה לגן מועצה טטח. שהוא גם טח (דו גילאי) הגדול שלי נכנס אליו בספטמבר האחרון אבל הוא היה בן 3.2. מודה שמאוד בלחץ שהיא נכנסת כזו קטנה והיא גם פיזית ממש ממש מיניאטורית.. אותי מאוד מרגיע שאח שלה הגדול איתה בגן אבל מודה ששמעתי על המון ילדים אצלנו במושב שאמורים להכנס ולא מכניסים אותם לגן הזה ונשארים בפרטי לעוד שנה.. זה באמת באמת תלוי ילד. גם אצלי הם חינוך ביתי עד גיל 3 ובאמת באמת מבינה אותך עם הפחד ותקשיבי לעצמך למה שמרגישה. כעקרון יכולה להגיד לך מילדים שראיתי השנה בגן של הבן שלי שהיו פחות מ3 שהם הסתדרו סבבה לגמריי.. בכל מקרב ממליצה להמנע מגן דו גילאי כשהוא הכי קטני שם.. אם הבן שלי לא היה בגן שהקטנה שלי לא הייתי שולחת אותה לגן הזה.. השנה הרגשתי ממש את הקושי שהוא מהקטנים וממש יש הבדל מהגדולים שבגן ובנושאים שמועברים בגן..