משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 14:54
אמהות לילדים שנכנסו לגן עיריה ב2.8 ..
חושבות שזה גיל בסדר ? הם מסתדרים?
אצלי הוא יכנס בע״ה לראשונה לגן עירייה, הוא בחינוך ביתי .
אשמח ממש לשמוע אתכן ❤️פתאום מפחדת שזה קטן מידי אבל להשאיר בבית עד 3.8 זה גם לא אופציה לצערי וגם מארצה שתהיה לו כבר מסגרת 🙏🏻🙏🏻
💬6 תגובות