משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 11:36
הבן שלי תיכף בן 10 חודש, ויש לי קושי מאוד גדול בלאכיל אותו מוצקים.. הוא אוכל רק ארוחת בוקר ובצהריים לא משנה מה אני מנסה לתת לו הוא מסרב סוגר תפה מעיף תצלחת..
אני כל יום כל היום מנסה מתכונים חדשים מהאינטרנט יושבת איתו בלי לחץ, אבל כלום לא עובד לי, כל היום מכינה וזורקת ישר😢
אמרו לי בגלל השיניים אבל הנה יצא לו 4 שיניים ואנחנן בתקופת רגיעה והוא עדיין מסרב לאכול
חשוב לי לציין שהוא יונק רגיל
בבקשה תעזרו לי כל טיפ אני כבר ממש מתוסכלת מהמצב 🙏
💬10 תגובות