הפרש גילאים גדול בין ילדים – איך זה בפועל?

היי אני הגעתי ממשפחה שכולנו צמודים בגיל ותמיד רציתי גם להביא את הילדים שלי צמודים אבל מכל מיניי סיבות כרגע א רואה את עצמי מביאה צמודים (יש לי בן בן 9 חודשים) אשמח לשמוע מאמהות שיש בין הילדים שלהם הפרשים איך זה? האם הם משחקים ביחד? אני כל כך מפחדת מזה
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 10:37
אצלי יש שלושה צמודים נפרשים של שנה הגדול בן שנתיים השני בן שנה וילדתי שוב לפני חודש מאתגר אבל מספק
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 10:38
וכן הם רבים המון אבל יש רגעים של חיבוקים ונשיקות שני בנים ובת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 10:43
אצלי גם חוץ מהגדול שהוא בן 13 וחצי , יש לי בן שנתיים שנה וכל יום אמורה ללדת בעזרת השם , צריך המון סבלנות אבל הם חמודים ביחד 😍
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 14:10
תלוי מה את מעדיפה לתווך קצר קשה או לעתיד שהיו כמו חברים יש לי הפרש של שלוש וחצי שנים והפרש של שנה ו10 חד משמעית קשההההה עכשיו התינוקת בת תכף שלוש חודשים אבל לא קשה בגלל התינוקת האלה משבר גיל שנתיים זוועה שמקשה עליי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 14:10
השלוש וחצי שנים מושלם לא הרגשתי את זה בכלל