העמסת סוכר 50 בשבוע 26 - תוצאה של 137, האם תקין?

היוש אני בשבוע 26+3 ביצעתי היום העמסת סוכר 50 יצא לי 137 תקין?
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך