☰
פורטי
  • ראשי
  • קהילה
  • שבועות הריון
  • מדיטציה להריון
  • קופונים והטבות
  • השוואת מחירים
  • בלוג
  • דירוגים
  • מאגר שמות
  • מחשבונים
  1. ראשי›
  2. קהילה›
  3. פוסט מספר 2289724

עייפות בשליש השלישי - מתי זה נגמר?

User Avatar
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 09:05
אלוהים העייפות של השליש השלישייייי😴 מתה כבר להגיע לשלב הניובורן ושלפחות כשאני אשן אני אשן סביר יחסית
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

User Avatar
משתמשת פורטי10 בפברואר 2025 בשעה 16:43
אני שותה קקאו עם מיים וחלב מישהיא שגם ככה? השאלה אם זה מסוכן אני יחסית שותה כי אני נגעלת מקפה וזה תחליף ובלי סוכר מה זה מסוכן?
💬4 תגובות
User Avatar
משתמשת פורטי3 באפריל 2025 בשעה 14:22
תגידו תינוקת בת כמעט 4 חודשים שישנה בערך 8 וחצי שעות ברצף בלילה זה בעייתי? כי ראיתי הרבה יועצות שינה שאומרות מתחת לגיל חצי שנה לא להוריד ארוחות בלילה אבל התינוקת שלי פשוט ישנה מה אני יכולה לעשות? מה אני אמורה להעיר אותה כאילו?באמת לא מבינה
💬4 תגובות
User Avatar
משתמשת פורטי20 בנובמבר 2025 בשעה 10:23
מתלבטת בין מנשא של בייביורן לבין של ארגו. תינוקת בת חודשיים.. המלצות?
💬0 תגובות

כלים

  • מחשבונים
  • קבוצות הריון משוערות
  • תעודת לידה מעוצבת
  • ערכות לידה
  • קופונים והטבות
  • השוואת מחירים

בלוג

  • הריון
  • אמהות
  • תזונה בריאות וכושר
  • סיפורי לידה
  • תרבות ופנאי

מידע ויצירת קשר

  • פורטי ואחריות חברתית
  • פרסום בפורטי
  • תנאי שימוש
  • יצירת קשר

הורדת האפליקציה

App StoreGoogle Play

© 2026 פורטי. כל הזכויות שמורות.