איך לקבל דמי אבטלה אחרי התפטרות לצורך גידול ילד?

היי לכולן ילדתי לפני שלושה וחצי חודשים תינוק מתוק החלטתי להתפטר לצורך גידול הילד ואני רוצה לקבל דמי אבטלה יש תקופת המתנה של 90 ימים ואחריה מתחילים לקבל את הכסף, עד כאן סבבה… העניין הוא איך מושכים בלשכת התעסוקה 90 ימי המתנה ואז עוד 100 ימי זכאות שעליהם אקבל תשלום מבלי שהם יפנו אותי לעבודות ? הבנתי שאני לא אמורה להגיד להם שאני לא מחפשת עבודה כי יכולים לשלול לי את הזכאות לדמי האבטלה… איך אני סוחבת חצי שנה בלשכת התעסוקה ככה ? מישהי עשתה את זה ויכולה לתת עצות ???
💬7 תגובות👍1 לייקים

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:15
אני פשוט אמרתי להם והיה גם כתוב במכתב התפטרות שזה לצורך גידול הילד כי אין מסגרת פנויה עד לחודש איקס וזהו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:15
לא אמרתי שלא מעונינת במשרות או משהו כזה אבל פשוט לא הציעו לי כלום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:24
אז במכתב ההתפטרות כתבתי שזה לצורך גידול הילד אבל בלשכת התעסוקה זה משהו אחר לא ביקשו ממני הסבר על דבר כזה… אני יכולה להגיד את זה למתאמת בפעם הבאה שאצטרך לגשת אליה ? שרשמתי למסגרת בתאריך 1.12 ולא היה מקום פנוי ועד אז אני לא זמינה לעבוד ?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:45
היי, אני גם ארצה ככל הנראה להתפטר ולהאריך את החופשת לידה. מתי הכי כדאי להודיע על התפטרות? כדי שה90 ימים יתחילו להיספר? אפשר מידית אחרי הלידה?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:50
לפי מה שהבנתי אם את מתפטרת מיידית אחרי הלידה את לא זכאית לדמי הלידה שזה השלושה חודשים הראשונים שמשולמים מביטוח לאומי… לכן התפטרתי בגיל שלושה חודשים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:51
את גם מקבלת פיצויים מהעבודה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:53
אני לא רוצה למשוך את הפיצויים, רוצה לחזור לעבוד באותה המשרה שלי דיברתי עם הבוס הוא בסדר עם זה… פשוט רציתי להאריך את חופשת הלידה על חשבון דמי אבטלה ומפחדת שיתחילו לחפש לי עבודות לפני הזמן ותידפק לי הזכאות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך