משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:08
היי לכולן
ילדתי לפני שלושה וחצי חודשים תינוק מתוק
החלטתי להתפטר לצורך גידול הילד ואני רוצה לקבל דמי אבטלה
יש תקופת המתנה של 90 ימים ואחריה מתחילים לקבל את הכסף, עד כאן סבבה… העניין הוא איך מושכים בלשכת התעסוקה 90 ימי המתנה ואז עוד 100 ימי זכאות שעליהם אקבל תשלום מבלי שהם יפנו אותי לעבודות ? הבנתי שאני לא אמורה להגיד להם שאני לא מחפשת עבודה כי יכולים לשלול לי את הזכאות לדמי האבטלה… איך אני סוחבת חצי שנה בלשכת התעסוקה ככה ? מישהי עשתה את זה ויכולה לתת עצות ???
💬7 תגובות👍1 לייקים