איחור במחזור עם בדיקת הריון שלילית - האם זה נורמלי?

היי למישהי קרה שאיחר לה המחזור ביומיים אבל בדיקה ביתית להריון שלילית? בחיים לא מאחר לי אפילו לא ביום
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:05
זה בדיוק מה שקרה לי החודש תמיד מחזור סדיר ואני היום כבר של ארבעה חמישה ימים באיחור היו יחסים החודש אבל השפיכה לא בנרתיק וסטיק שלילי גם לא תכננתי כלום אסל לא מבינה איפה המחזור נעלם לי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:41
לפעמים מאחר מלחץ ושינויים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:43
אם את כבר באיחור ובדיקת הריון שלילית ואת לא מקבלת מחזור תוך שבוע נגיד אז תלכי לעשות בטא