☰
פורטי
  • ראשי
  • קהילה
  • שבועות הריון
  • מדיטציה להריון
  • קופונים והטבות
  • השוואת מחירים
  • בלוג
  • דירוגים
  • מאגר שמות
  • מחשבונים
  1. ראשי›
  2. קהילה›
  3. פוסט מספר 2289697

היכן עשיתן NIPT ולמה שם?

User Avatar
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 07:40
היכן עשיתן NIPT ולמה שם?
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

User Avatar
משתמשת פורטי18 בינואר 2025 בשעה 19:23
חזרנו מתאילנד היה מושלם! כמה זמן אחרי מומלץ להיכנס לקניון ?
💬12 תגובות
User Avatar
משתמשת פורטי10 במאי 2025 בשעה 19:33
הזמנתי סושי עם דגים נאים ממקום בלי פס הריון אבל אמרו שינקו טוב את האיזור יחליפו קרשים וישתדלו מישהי הייתה אוכלת? אני פשוט כבררררררר שבועות בדודא קשה לא יכלתי להתאפק
💬8 תגובות
User Avatar
משתמשת פורטי19 בספטמבר 2025 בשעה 10:33
בנות עם שליה קדמית , מתי התחלתן להרגיש משו?! ואי מזה כבר שבוע 17 וכלום רק באולטרסאונד ביתי רואה אותה זזה ואני לא מרגישה את זה בכלל ממש מחרפן!!!!! בהריון הראשון היתה לי אחוריית כבר הרגשתי מלא תנועות בשלב הזה
💬20 תגובות👍1 לייקים

כלים

  • מחשבונים
  • קבוצות הריון משוערות
  • תעודת לידה מעוצבת
  • ערכות לידה
  • קופונים והטבות
  • השוואת מחירים

בלוג

  • הריון
  • אמהות
  • תזונה בריאות וכושר
  • סיפורי לידה
  • תרבות ופנאי

מידע ויצירת קשר

  • פורטי ואחריות חברתית
  • פרסום בפורטי
  • תנאי שימוש
  • יצירת קשר

הורדת האפליקציה

App StoreGoogle Play

© 2026 פורטי. כל הזכויות שמורות.