משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:38
שבוע 11+3, לא עשיתי אולטרסאונד כבר חודש ושקיפות עורפית רק עוד שבוע פלוס, זה היריון שלישי ובשלב הזה כבר הייתה לי קצת בטן בהיריונות הקודמים ועכשיו מרגיש לי מוזר, לא יודעת מה לעשות ? ללכת למוקד ? מה להגיד ?
💬0 תגובות