מה התנאים לסטריפינג בשיבא? כל מה שצריך לדעת

מה התנאים לסטריפינג? מתכננת ללדת בשיבא יעשו לי אם אבקש? שבוע 38+4
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:29
שיהיה פתיחה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:29
ולא מתחת לסנטימטר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:30
ותלוי בית חולים כי יש בתי חולים שעושים רק מפתיחה של 1.5 -2 לא פחות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:31
פתיחה מסנטימטר והלאה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 06:13
1. לא ללדת בשיבא 2. אני מבינה שכבר קשהאני גם לקראת הסוף ואין לי כבר כח אבל תחכי בסבלנות. אם אין צורך אמיתי לזרז אל תנסי הכל יבוא בזמן שלו.