מה לעשות כשאין כסף למתנת יום הולדת לחברה הכי טובה של הילד?

בוקר טוב התייעצות יקרות אבל בבקשה אל תשפטו הבת שלי בת 5 ילדה מאוד חכמה ומבינה הכל לחברה הכי טובה שלה מהגן יש מחר יומולדת עם הפקה והכל הבת שלי מאוד רוצה ללכת אך אין באפשרותי לקנות לה מתנה לצערי אני מחכה ל10 כדי להתגלגל ולשרוד עכשיו אם אני אתנצל בפני האמא שאנחנו לא יכולות להגיע כי יש לנו בדיקה/סידור או משהו אחר הבת שלי ישר תגיד שסתם לא הלכנו ליומולדת של תהל ושהיינו בבית ולא נעים לי ממש הן חברות ממש טובות וגם יחגו לאותו בית ספר בהמשך להביא משהו מהבית לא אופציה כי הכל פתוח ומשומש אני ממש מתביישת יש למישהי רעיון מה אפשר לעשות?
💬8 תגובות

תגובות (8)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:52
אפשר להגיד שתקני אחרכך הכל טוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:56
לא נעים לי אין מצב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:57
יותר לא נעים שהחברה הכי טובה לא תבוא כי המצאת תירוץ שהבת שלך עוד עלולה לגלות וזה לא מכבד יותר בעיני בטוחה שאמא תבין
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:04
מה אם חנויות כמו הכל בשקל שאת יכולה לקנות כמה דברים בודדים וזה נראה וואו תקני לה איזה חוברת צביעה ולורדים יוצא שתי שקל או בזויה יש תכשיטים ב10 שקל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 06:33
פשוט תכתבי לאמא של החברה שתביאו מתנה בהזדמנות אחרת. מה הלחץ למתנה..? גם ככה בדכ בגיל הזה הילדים קורעים את כל העטיפות ואין להם מושג מי הביא מה… העיקר שהילדה תלך ותהנה עם ילדת היומולדת!!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 07:56
אני ממש מתביישת להגיד כזה דבר ולהכנס בידיים ריקות אין לא מסוגלת מעדיפה לא ללכת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:17
איזה שטויות כולה מתנה .... העיקר שתבוא לחגוג עם חברה שלה..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:36
אף אחד לא שם לב מי הביא ומה שמים הכל בערמה עדיף שתשמחי את הילדה שלך שתלך ליומולדת במקום שאחרי כך תשמע מכולם איזה כיף היה אם חשוב לך המתנה תקני משהו סמלי קטן או שתגידי ששחכת את המתנה בבית ותביאי לה פעם הבאה אבל קודם בראש ובראשונה השמחה של הילדה שלך