משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:06
בוקר טוב התייעצות יקרות אבל בבקשה אל תשפטו הבת שלי בת 5 ילדה מאוד חכמה ומבינה הכל לחברה הכי טובה שלה מהגן יש מחר יומולדת עם הפקה והכל הבת שלי מאוד רוצה ללכת אך אין באפשרותי לקנות לה מתנה לצערי אני מחכה ל10 כדי להתגלגל ולשרוד עכשיו אם אני אתנצל בפני האמא שאנחנו לא יכולות להגיע כי יש לנו בדיקה/סידור או משהו אחר הבת שלי ישר תגיד שסתם לא הלכנו ליומולדת של תהל ושהיינו בבית ולא נעים לי ממש הן חברות ממש טובות וגם יחגו לאותו בית ספר בהמשך להביא משהו מהבית לא אופציה כי הכל פתוח ומשומש אני ממש מתביישת יש למישהי רעיון מה אפשר לעשות?
💬8 תגובות