מה לעשות כשאין כסף למתנת יומולדת לחברה של הילדה?

בוקר טוב התייעצות יקרות אבל בבקשה אל תשפטו הבת שלי בת 5 ילדה מאוד חכמה ומבינה הכל לחברה הכי טובה שלה מהגן יש מחר יומולדת עם הפקה והכל הבת שלי מאוד רוצה ללכת אך אין באפשרותי לקנות לה מתנה לצערי אני מחכה ל10 כדי להתגלגל ולשרוד עכשיו אם אני אתנצל בפני האמא שאנחנו לא יכולות להגיע כי יש לנו בדיקה/סידור או משהו אחר הבת שלי ישר תגיד שסתם לא הלכנו ליומולדת של תהל ושהיינו בבית ולא נעים לי ממש הן חברות ממש טובות וגם יחגו לאותו בית ספר בהמשך להביא משהו מהבית לא אופציה כי הכל פתוח ומשומש אני ממש מתביישת יש למישהי רעיון מה אפשר לעשות?
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:27
ללכת גם בלי מתנה. להגיד שלא הספקת ותקני ותביאי . עדיף ללכת שהילדות ישמחו ויהנו האימא השניה טרחה כלכך והכי חשוב שילדים יגיעו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:56
מפתאום בלי מתנה לא מסוגלת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 07:16
שתעשה לה איזה יצירה יפה עם ברכה ותגידי לאמא שלא הספקת ותביאי בקרוב אין לך ממה להתבייש לא גנבת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:09
תמצאי משהו ישן בבית, שלא צריך, תעטפי יפה, עם ברכה של הילדה. הכי חשוב זה הביחד, ללמוד שאפשר גם אחרת, להיות יצירתיים. אולי לקטוף פרחים בחוץ, ולהביא לילדה מתנה. לחשוב על משהו יצירתי