שם לבת: ליה או דריה – איזה שם יותר יפה?

שם לבת ליה או דריה????? ואם יש לכן המלצה אחרת תכתבו גם💕
💬7 תגובות👍1 לייקים

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 03:28
ליה כמו הבת שלי הכי מושלם שיש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 03:36
ליה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 03:41
ליבה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 03:47
שניהם יפים ממש דריה פחות חרוש 🥰
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 04:21
דריה ממש מיוחד
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 05:12
ליה שלמות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 08:39
ליב