העמסת סוכר 50 בשבוע 26 - תוצאה של 137 תקינה?

היוש אני בשבוע 26+3 ביצעתי היום העמסת סוכר 50 יצא לי 137 תקין?
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 00:59
גבולי, אולי יפנו לבדיקה של ה 100 תתייעצי עם רופא הנשים