ללדת בברזילי או באסותא אשדוד - מה עדיף?

היי אשמח לשמוע מניסיון, מתלבטת אם ללדת בברזילי או באסותא אשדוד
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:30
ילדתי באסותא לפני שלושה שבועות, חוויה מדהימה, מיילדות וואו!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:30
לידה ראשונה שלי ועשו לי את החוויה הכי טובה שאפשר