לגור יחד עם זוג חברים בבית משותף - רעיון טוב?

שואלת כדי לראות איך זה יראה בעייני הסביבה אני ובעלי וזוג חברים שלנו החלטנו לעבור לגור יחד בבית גדול בשביל החוויה כי זה כיף כי באמת אנחנו והם במהלך השנים האחרונות עברנו מעיר לעיר (הבעלים עצמאים אז הם נוסעים מעיר לעיר ( אז חשבנו לעבור לגור כולנו יחד שזה יהיה כיף רצח . אני לא עובדת אני עם הבת שלי בבית ויש לי עוד שתיים שבגן והם בדיוק התחתנו בעזרת השם בקרוב ילד . מה דעתכם על הרעיון באמת שואלת בתמים גם איך מספרים דבר כזה למשפחות בלי שיחשבו שהשתגענו🤣 ותאמינו לי זה לא בא סתם ככה זה בא אחרי תקופה חרא מאוד נפשית בגלל דברים אישיים ואמרנו באמת זה יהיה דבר כל כך כיף .
💬11 תגובות

תגובות (11)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:13
מוזר ממש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:13
את האמת ? נשמע מוזר .. אבל מה אכפת לך מה חושבים? תעשי רק מה שטוב לך לאנשים תמיד יהיה מה להגיד! אני אישית לא רואה את עצמי חולקת דירה עם גבר שהוא לא בעלי אפילו אם הבית גדול , אבל אני דתייה אז אולי זה אחרת. בכל אופן, אני למשל אוהבת לצאת מהמקלחת עם חלוק או להרגיש בבית להיות בלי חזייה לא יודעת איך אפשר שיש עוד גבר בבית..זה לא לגור כמה חברות רווקות זה אשכרה 2 משפחות וואלה לא יודעת לי זה לא מתאים ונשמע מוזר אבל שוב, מה אכפת לך תעשי מה שאת מבינה ורוצה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:14
וגם , היית רוצה שבעלך יראה אישה מסתובבת עם פיג'מה או חלוק בבית שלכם? ומה עם פרטיות ואינטימיות? לא יודעת גדול עליי להבין מה עומד מאחורי ההחלטה חחח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:17
אין סיכוי שבעולם שאני אחלוק עם עוד מישהי את הבית שלי עם בעלי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:22
האמת? מצד אחד מחשבה מדהימה וחיסכון מטורף מצד שני מדובר בזוג צעיר בשנה הראשונה לנישואים לקראת לידה לא הייתי חולקת איתם בית להפך הייתי גרה דלת ליד הם כן צריכים את הפרטיות שלהם ללמוד לבנות את הזוגיות בצורה נכונה אז נכון על פניו הרעיון מדהים אבל לטובת כולם הייתי נמנעת מצעד כזה כרגע מחכה שהילדים יגדלו קצת שהזוג יפתח זוגיות בריאה ואז בגיל מבוגר יותר זה באמת יהיה כיף חיים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:37
לא הייתי עושה את זה.. מעבר למה שציינו פה על זה שיש עוד גבר מה שיפריע לנוחות שלך והעובדה שלא הייתי רוצה שבעלי יגור עם עוד אישה כמו שכבר רשמו יש את ההיבט של מה קורה אם יש מה שנקרא ריב אוהבים? אז כביסה מלוכלכת בחוץ.. וכנל ההפך אתם צריכים לשמוע כל ריב שלהם? מה עם אינטימיות ומיניות? חדר ליד חדר? מה יקרה אם יהיה משהו חינוכי לילדים שתהיו חלוקים לגביו? אז הילד יראה את מה שהולך בצד השני (ולהיפך) ויכול להפריע לאקט החינוכי שלך.. נניח סתם מביאה לך תרחיש ככה מהראש- הילד שלך רוצה שוקולד ואת לא מוכנה לתת. ופתאום חברה שלך או בעלה אומרים לך מה אכפת לך תני לו מסכן תראי אותו וכו' יעצבן אותך? מניחה שכן.. תרחיש אפשרי? ברור אתם גרים ביחד אין גבולות. קיצור בעייני חבל זה יכול להרוס את החברות שלכם או להרוג את האינטימיות שלכם.. מחשבה ממש נחמדה אבל לא הייתי ממליצה לך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:48
לי זה נשמע מוגזם. מש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:48
*ממש

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות