משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:07
שואלת כדי לראות איך זה יראה בעייני הסביבה
אני ובעלי וזוג חברים שלנו החלטנו לעבור לגור יחד בבית גדול בשביל החוויה כי זה כיף כי באמת אנחנו והם במהלך השנים האחרונות עברנו מעיר לעיר (הבעלים עצמאים אז הם נוסעים מעיר לעיר (
אז חשבנו לעבור לגור כולנו יחד שזה יהיה כיף רצח .
אני לא עובדת אני עם הבת שלי בבית ויש לי עוד שתיים שבגן
והם בדיוק התחתנו בעזרת השם בקרוב ילד .
מה דעתכם על הרעיון באמת שואלת בתמים
גם איך מספרים דבר כזה למשפחות בלי שיחשבו שהשתגענו🤣
ותאמינו לי זה לא בא סתם ככה זה בא אחרי תקופה חרא מאוד נפשית בגלל דברים אישיים
ואמרנו באמת זה יהיה דבר כל כך כיף .
💬11 תגובות