זה נורא אם לא התחלתי עדיין לצחצח שיניים לתינוקת שלי בת השנה וארבעה חודשים?
שמים משחה?
לא נורא שתבלע אותה?
מצחצחים את כל הפה או רק איפה שגדל שיניים?
איזה מברשת מומלצת?
💬5 תגובות
תגובות (5)
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:01
מומלץ לצחצח איפה שגדלות שיניים בעיקר לפני השינה ולאחר ההנקה..
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:03
מומלץ לצחצח מרגע שיוצאות שיניים מצחצחים איפה שכבר גדל. לא חייב משחה אבל אם את קונה אז תראי שעל המשחות שיניים כתוב לאיזה גיל מתאים תקני את הגיל הכי קטן שמוצאת.
מספיק לשים ממש קצת משחה ולא נורא בכלל אם בולעים
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:03
ניתן להשתמש במשחת שיניים של וולדה לתינוקות
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:18
תודהה
אבל זה נורא שעד עכשיו לא צחצתי?
צריך בוקר וערב או רק ערב?
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 21:24
נורא או לא, את לא יכולה להחזיר את הזמן. צריך לצחצח מהרגע שיש שיניים. אז תתחילי עכשיו.
אפשר גם ללכת לרופא שיניים (איפה שאנחנו הולכים משן ראשונה, לא יודעת מה ההמלצה בארץ. פשוט רואים שהכל בסדר שהשיניים גדלות בסדר. תבדקי מה ההמלצה. גם יסבירו לך איך לצחצח).
שמים כמות ממש קטנה, ממש ממש קטנה, ככה לא נורא שהם בולעים. לדעתי אומרים בלי פלואוריד, אבל יש גילאים על המשחות.